From him, with love.

Cahaya menyedarkan aku tentang apa erti kehidupan dan semangat.tapi aku takut cahaya akan malap kerana terlampau menerangi aku.aku takut awan gelap akan menutupi cahaya dan menggelapkan aku.aku takut kehilangan cahaya.kerana sinarannya memberi aku kuasa untuk berdiri seperti yang lain.tetapi aku tidak mahu membebankannya.aku mahu dia seperti sedia kala.sentiasa menerangi semua.sebelum dia menerangi aku.seperti dia yang dahulu.aku sedia berkorban apa sahaja untuk cahaya kembali cerah walaupun terpaksa ku titiskan darah kebumi.aku terharu kerana dia sudi menerangi aku.tetapi aku mahu dia menerangi semua.cahaya terima kasih kerana selalu menerangi aku.kerana kau,aku semakin subur.kerana kau aku tahu apa pengorbanan dan kesetiaan.

TQ Bipbip.

     Taken on our 2 years 2 months & 2 weeks anniversary <3

Comments

Popular posts from this blog

Same old same old

Merapu dan what not.

Juli